لوازم خانگی بوش

نمایندگی رسمی محصولات بوش ، ساید بای ساید بوش ، ماشین ظرفشویی بوش ، جاروبرقی بوش ، لباسشویی بوش ، جارو برقی و ...

لوازم خانگی بوش

نمایندگی رسمی محصولات بوش ، ساید بای ساید بوش ، ماشین ظرفشویی بوش ، جاروبرقی بوش ، لباسشویی بوش ، جارو برقی و ...

بوش تهران فعالیت خود را با هدف مشتری مداری در زمینه فروش لوازم خانگی بوش و ارائه بهترین محصولات آغاز نموده است. با پیشرفت روز افزون اینترنت و تغییرات اساسی در الگوهای ناکارآمد زندگی و توجه مشتریان به صرفه جویی در زمان ما را بر آن داشت که با ایجاد فروشگاه اینترنتی به عنوان مرکز تخصصی در زمینه فروش کلیه محصولات خانگی Bocsh با بهترین قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش رفاه و آسایش را برای مشتریان گرامی خود فراهم نمائیم.

با هدف شیوه های جدید در فروش و بهره برداری از راههای جدید فروش و تغییر ساختار شیوه سنتی به شیوه های مدرن این سایت فروشگاهی را راه اندازی نمودیم و در تلاش هستیم بهترین مشاور برای علاقمندان محصولات بوش باشیم.

  • ۰
  • ۰

یخچال جزء لوازم خانگی هایی است که برای سالم نگه داشتن مواد غذایی شما در همه روز هفته و در طول ۲۴ ساعت کار میکند و هیچوقت نمیتوان مثل ماکروفر یا دیگر دستگاها از آن استفاده نکرد که این کار بزرگ و سختی است.اگرچه بسیاری از یخچال ها عملکرد خوبی ندارند اما مدل های جدید یخچال ها به دنبال ویژگی های فراتر و استاندارد بیشتر هستند.
یخچال های جدید برای مصرف کنندگان مزایای متعددی نسبت به مدل های سنتی دارند اما قطعا دارای چند اشکال است.ما در این مقاله در مورد ویژگی های مثبت و منفی این یخچال ها اشاره میکنیم.
طراحی منحصر بفرد یخچال بوش اعتباری تازه به محصولات تولیدی بوش بخشیده است. قفسه‌ بندی مرتب، کشوهای جادار و تقسیم بندی هوشمندانه فضای داخلی، احاطه کامل به موادغذایی موجود در یخچال را به آسانی میسر می سازند. قفسه‌ ها مجهز به ریل‌ های تلسکوپی میباشند که به نرمی به سمت خارج کشیده می شوند که این امر گذاشتن و برداشتن موادغذایی را بی نهایت راحت می کند. به علاوه،با وجود فناوری ضد برفک بوش (NoFrost) در فریزرها، دیگر نیازی به برفک زدایی نخواهید داشت.

ویژگی های یخچال بوش
۱-حفاظت از انرژی و تازگی
یخچال فریزربوش با سیستم فیلتراسیون AIRFRESHو سیستم های خنک کننده ی:
VITA FRESH
MULTI AIRFLOW
SUPER COOL
ارایه دهنده ایده آل ترین راه حل ها برای طراوت مواد غذایی.
2-ذخیره بیشتر و اتلاف کمتر انرژی
سری جدید یخچال فریزرهای بوش با بهره مندی از رده بندی بالا در مصرف انرژی و تکنولوژی هوشمند خود در کاهش هزینه های شما و نیز حفظ و سلامت محیط زیست کمک می کنند.
3-عدم تولید برفک و برفک زدگی
یخچال بوش با به کارگیری فناوری NoFrost هرگز نیاز به یخ‌ زدایی مجدد فریزر نخواهد داشت
سیستم هوشمند گردش هوا، رطوبت هوای فریزر را به ظرف تبخیری انتقال می دهد که از تشکیل برفک جلوگیری می‌ کند. Bosch با فناوری نوین NoFrost از اتلاف زمان و انرژی شما جهت برفک زدایی می کاهد.
4-مزایای فیلتر AirFresh
نگهداری مواد غذایی به بهترین نحو ممکن و جلوگیری از تولید بوی نا مطبوع ناشی از غذا
عطر و بوی غذا نیز همچون طعم آن باید تازه و طبیعی باشد هر چند که قرار باشد برای چند روزی نگهداری شود. فیلتر AirFresh که در پنکه یخچال تعبیه شده است، نه تنها بوهای نامطبوع بلکه باکتری‌ها را نیز کاهش می‌دهد و بوی طبیعی مواد غذایی را حفظ می کند. در نتیجه همیشه هوای داخل یخچال شما تازه و تمیز است و عطر غذا ها به خوبی اولشان حفظ میشود.
5-مزایای super freezing
super freezing مواد غذایی فریز شده را از سوختگی ناشی از یخ زدگی و یا آب شدن ناخواسته محافظت می‌کند.
برای اطمینان از اینکه مواد غذایی به مدت طولانی قابل استفاده می‌ماند، نباید وقفه‌ای در فرآیند کار فریزر ایجاد شود. طراحی پیشرفته Super Freezing نیز به همین منظور است. وقتی مواد غذایی تازه ای را در داخل فریزر قرار می دهید، این فناوری به سرعت دما را تا ۳۲- درجه پایین آورده و مانع از آب شدن ناخواسته سایر مواد غذایی موجود در فریزر می‌شود. افزون بر این، مواد غذایی تازه در فریزر گذاشته شده سریع‌تر منجمد شده، مواد مغذی و شکل آنها حفظ می شود. به محض رسیدن به دمای مورد نیاز، قابلیت Super Freezing به طور خودکار به تنظیمات عادی برگشته و از مصرف اضافه انرژی جلوگیری می‌نماید.
۶-مزایای Vita fresh pro
VitaFresh Pro  قابلیتی است که در آن می توان غذاهای تازه را تا مدت زمان سه برابر بیش از حد معمول تازه نگه داشت.
VitaFresh Pro با داشتن محفظه هایی با دماهای متفاوت مواد غذایی را تا مدت زمان سه برابر بیش از معمول تازه تر و سالم تر نگه میدارد. با انتخاب تنظیمات دلخواه و با کمک سیستم آب بندی دقیق، کشوها همواره شرایط ایده آل نگهداری از مواد غذایی را بطور بسیار مناسب و جداگانه از بقیه قسمت های یخچال با دمای بین ۱- و ۳ درجه سانتیگراد فراهم می کنند. در کشوهای زیرین می توانید مرغ ، ماهی و گوشت قرار دهید. کشوی بزرگ بالایی که امکان تنظیم رطوبت را فراهم می کند، برای میوه ها و سبزیجات طراحی شده است. درجه رطوبت آن از طریق حلقه کنترل نم سه حالت تنظیم برای نگهداری از میوه ها, سبزیجات و یا مواد مختلف در اختیار قرار میدهد تا ویتامینها و مواد معدنی را کاملا محافظت نماید. VitaFresh Pro بهترین انتخاب برای نگهداری مواد غذایی شما می باشد.
 
نکاتی مهم جهت استفاده از یخچال بوش
۱-هنگام استفاده از یخچال بوش حتما از محافظ برق استفاده نمایید تا به علت نوسانات برق و یا قطعی برق و یا اتصالی کابل های برق خانه یخچال دچار سوختگی خرابی و یا حتی آتش سوزی نشود.
2-حداقل ۲ سانتی متر اطراف یخچال فاصله خالی باشد . فضای پشت یخچال برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد. لازم است لوله های پشت یخچال حداقل سالی دوبار گردگیری شود.لاستیکهای درب را بررسی نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
3-برای شروع بکار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی (مثل شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با در بسته کارکند تا میزان برودت به حد لازم برسد ).
4-از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
5-از قرار دادن یخچال یا فریزر بوش در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب خود داری فرمایید زیرا مصرف انرژی یخچال را افزایش می دهد.
6-در مواقعی که برای مدتی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید و یخچال چیزی بیش تر از ۳ روز دربش باز یا بستع نمیود و یا استفاده خاصی نمیشود ترموستات یخچال فریزر بوش را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند.
7-برای تمیز کردن یخچال آن را حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .

 

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • سیامک شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی