لوازم خانگی بوش

نمایندگی رسمی محصولات بوش ، ساید بای ساید بوش ، ماشین ظرفشویی بوش ، جاروبرقی بوش ، لباسشویی بوش ، جارو برقی و ...

لوازم خانگی بوش

نمایندگی رسمی محصولات بوش ، ساید بای ساید بوش ، ماشین ظرفشویی بوش ، جاروبرقی بوش ، لباسشویی بوش ، جارو برقی و ...

بوش تهران فعالیت خود را با هدف مشتری مداری در زمینه فروش لوازم خانگی بوش و ارائه بهترین محصولات آغاز نموده است. با پیشرفت روز افزون اینترنت و تغییرات اساسی در الگوهای ناکارآمد زندگی و توجه مشتریان به صرفه جویی در زمان ما را بر آن داشت که با ایجاد فروشگاه اینترنتی به عنوان مرکز تخصصی در زمینه فروش کلیه محصولات خانگی Bocsh با بهترین قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش رفاه و آسایش را برای مشتریان گرامی خود فراهم نمائیم.

با هدف شیوه های جدید در فروش و بهره برداری از راههای جدید فروش و تغییر ساختار شیوه سنتی به شیوه های مدرن این سایت فروشگاهی را راه اندازی نمودیم و در تلاش هستیم بهترین مشاور برای علاقمندان محصولات بوش باشیم.

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و ... سوالاتی از قبیل چه چیزی بخرم، کدام یک بهتر است و آیا این کالا اصل است یا تقلبی همیشه مورد بحث افراد خانواده است.  همه این نکات حائز اهمیت است تا خرید مناسب و خوبی انجام شود. برای اینکه بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید باید به چند مورد توجه ویژه داشته باشید. برای همین لازم است که درباره انواع ماشین ظرفشویی اطلاع داشته باشید.

از طرفی امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از پر کابردترین وسایل مورد استفاده رسیده است. برندها و مدل های مختلفی از ماشین ظرفشویی موجود است. ماشین ظرفشویی بوش یکی از شناخته شده ترین برندهاست و طرفداران بسیاری دارد. ماشین ظرفشویی بوش در  30 مدل و 8 سری تولید شده است. تنوع رنگی ماشین ظرفشویی بوش در سه رنگ سفید، سیاه و نقره ای (استیل) می باشد. همچنین یکی از مهم ترین نکات در خرید ماشین ظرفشویی ظرفیت آن است. ظرفشویی بوش در ظرفیت  های 6 نفره، 12 نفره، 13، 14 است و مزیت آن برنامه های شستشوی بسیار متنوع می باشد.

چگونه ماشین ظرفشویی بوش اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

در حال حاضر به دلیل تنوع بالای مدل های ماشین ظرفشویی بوش و عدم آشنایی کافی خریداران با مدل های موجود، احتمال خرید کالای تقلبی زیاد است. چند راه ساده برای تشخیص کالای اصل از تقلبی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

برای تشخیص ماشین ظرفشویی بوش اصل از تقلبی به این نکته توجه داشته باشید که هنگام خرید ابتدا نام مدل و کد دستگاه را از فروشنده جویا شوید و سپس در سایت بوش آن را جستجو و تمامی قسمت ها را با ماشین ظرفشویی بوش که در سایت مشاهده می کنید را با ماشین ظرفشویی انتخابی مقایسه کنید. اگر همان مدل دقیقا با همان ظاهر و برچسب ها و نقاط حک شده همخوانی داشت بدون تردید آن را خریداری نمایید. اما اگر کد یا مدل جستجو شده در گوگل و سایت بوش مشاهده نشد و یا تصویر موجود در سایت با ماشین ظرفشویی که قصد خرید آن را دارید شک نکنید که تقلبی است. یک راه دیگر برای تشخیص کالای اصل از تقلبی قیمت آن است. به همین منظور می توانید قیمت ماشین ظرفشویی را از چند سایت آنلاین و چند فروشگاه جویا شوید زیرا جنس اصل گرانتر از جنس تقلبی می باشد پس اگر فروشگاهی تفاوت قیمت بالا با سایر فروشگاه ها داشت به آن شک کنید و در خرید نهایت دقت را داشته باشید. توصیه دیگر این است که هنگام خرید حتما از فروشنده ضمانت نامه دریافت نمایید. همچنین به این نکته نیز توجه کنید که ماشین ظرفشویی بوش ساخت کشور آلمان می باشد. پس در هنگام خرید به محل تولید توجه کنید که حتما کشور آلمان باشد نه جای دیگر.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • سیامک شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی