لوازم خانگی بوش

نمایندگی رسمی محصولات بوش ، ساید بای ساید بوش ، ماشین ظرفشویی بوش ، جاروبرقی بوش ، لباسشویی بوش ، جارو برقی و ...

لوازم خانگی بوش

نمایندگی رسمی محصولات بوش ، ساید بای ساید بوش ، ماشین ظرفشویی بوش ، جاروبرقی بوش ، لباسشویی بوش ، جارو برقی و ...

بوش تهران فعالیت خود را با هدف مشتری مداری در زمینه فروش لوازم خانگی بوش و ارائه بهترین محصولات آغاز نموده است. با پیشرفت روز افزون اینترنت و تغییرات اساسی در الگوهای ناکارآمد زندگی و توجه مشتریان به صرفه جویی در زمان ما را بر آن داشت که با ایجاد فروشگاه اینترنتی به عنوان مرکز تخصصی در زمینه فروش کلیه محصولات خانگی Bocsh با بهترین قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش رفاه و آسایش را برای مشتریان گرامی خود فراهم نمائیم.

با هدف شیوه های جدید در فروش و بهره برداری از راههای جدید فروش و تغییر ساختار شیوه سنتی به شیوه های مدرن این سایت فروشگاهی را راه اندازی نمودیم و در تلاش هستیم بهترین مشاور برای علاقمندان محصولات بوش باشیم.

  • ۰
  • ۰

برند های بسیار متنوع ایرانی و خارجی لوازم خانگی در بازار یا فروشگاه های مختلف وجود دارد که هر یک عرضه کننده ی جدید ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها با کاربرد هایی مشابه و با تنوع بسیار زیاد در مدل و رنگ بندی هستند. تعدادی از این برند ها سابقه و قدمت زیادی ندارند و تعدادی دیگر  نیزسال های زیادی است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت دارند.
تصور عموم مردم بر این است که محصولاتی را خریداری نمایند که کارخانه و برند سازنده ی آن ها معتبر تر و معروف تر باشد و از سابقه ی بیشتری در این امر برخوردار باشد. خریداران تا حد بسیار زیادی به این موضوع تکیه می کنند که از تجربیات سایر افراد استفاده کنند؛ زیرا مصرف کنندگان بهترین و بارزترین شناخت را نسبت به برندهای تولید کننده لوازم خانگی ارائه می دهند. برند بوش Bosch یکی از کمپانی های با سابقه در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع لوازم خانگی برای منازل می باشد و در این مقاله به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما خواننده ی محترم به بررسی تاریخچه برند Bosch و معرفی محصولات تولیدی آن خواهیم پرداخت.

تاریخچه و معرفی لوازم خانگی بوش
همه چیز از یک کارگاه کوچک شروع شد و رابرت بوش در سال 1886 اولین کارگاه تولید لوازم خانگی را در شهر اشتوتگارت آلمان افتتاح کرد و در طی سالیان فعالیت خود، همواره تلاش می کرد که محصولاتی با کیفیت و قابل اطمینان برای مشتریان تولید کند. او با تلاش بسیار و به کار گیری تکنولوژی های جدید سرانجام توانست در سال 1933 موفق شود، اولین یخچال فریزر برقی را تولید کند که موفقیت های زیادی را برای وی به همراه داشت؛ سپس در سال 1949 دستگاهی را تولید کرد که در مراحل تهیه ی غذا بسیار کارامد بود و باعث راحت تر شدن آشپزی و صرفه جویی در وقت می شد.
کمپانی بوش در سال 1958 توانست اولین ماشین لباسشویی کاملا اتوماتیک را تولید کند  و به همین ترتیب در سال های بعدی نیز موفق به ساخت و تولید سایر دستگاه ها شد. موفقیت این تولید کننده به جایی رسید که امروزه به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های خارجی در بیشتر کشورهای دنیا و البته خاورمیانه در نزد مصرف کنندگان محبوبیت دارد.

دلایل مهم تاثیر گذار بر افزایش محبوبیت برند بوش BoSCH
شرکت بوش همواره تلاش نموده است تا از جدید ترین تکنولوژی ها و امکانات در ساخت لوازم خانگی استفاده کند، همچنین لوازمی را تولید کند که قابل اطمینان باشند؛ به همین دلیل از خلاقیت زیادی در ساخت محصول خود استفاده کرده است که در ادامه ی این مطلب به تعدادی از این نوآوری های کارآمد اشاره خواهیم کرد.
1.کنترل از راه دور
برند بوش با استفاده از فناوری های جدید گوشی موبایل و به کارگیری اپلیکیشن مخصوص توانست این امکان را برای کاربران خود فراهم کند که وسایل خانه خود را از دور روشن و خاموش و یا کنترل کنند؛ این ویژگی مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفت و محصولات این برند را با سایر برند های تولید کننده ی لوازم خانگی متفاوت کرده است.
2.راندمان بالا و مصرف انرژی پایین
کمپانی Bosch با استفاده از اکتیو اکسیژن در ماشین لباسشویی توانست راندمان و عملکرد دستگاه را در حین داشتن مصرف انرژی پایین، افزایش بدهد. این ویژگی یکی از مواردی است که در زمان خرید ماشین لباس شویی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
3.تازه ماندن مواد غذایی
با به کار بردن فناوری های جدید در ساخت یخچال، شرکت بوش توانست یخچال هایی را تولید کند که به تازه ماندن مواد غذایی در مدت زمان طولانی کمک بسیاری نمایند.

 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • سیامک شهبازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی